Nova Apaserv vine în întâmpinarea clienților săi și reamintește posibilitatea declarării indexului de la distanţă

CLIENȚII persoane fizice pot transmite solicitări de regularizare a indexului (inclusiv deblocarea fișei) la adresă de email index.contor@apabotosani.ro .

Mesajul transmis trebuie să conțină:

  • O cerere a clientului în care să fie menționate datele de identificare (nume, adresa, cod client)
  • Un set de fotografii corespunzător numărului total de contoare existente în apartament – (câte o fotografie pentru fiecare contor în parte)
  • Fotografiile trebuie să fie clare și detaliate, astfel încât să fie vizibile următoarele elemente:
    • Indexul si seria contorului,
    • sigiliul de montaj, condiţia primordială este să fie intact

Acolo unde nu se pot identifica elementele cerute din aceeași fotografie se pot trimite mai multe fotografii.

  • Facem mențiunea că nu vor fi acceptate fotografii a căror informații temporare (toate fotografiile au o ștampilă intrinsecă cu informații asupra orei și datei când au fost efectuate) sunt  mai vechi de 3 zile.

În condițiile în care toate informațiile vor fi corecte, se va proceda la deblocarea fişei dacă este necesar, si se vor efectua corecțiile necesare. În cazul in care corecția nu este aprobată, clientul va primi un mesaj corespunzător, cu motivația neaprobării.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *