Luni 11.10.21 de la ora 11:00, vă invităm să urmăriți un nou episod al emisiunii „BrandUp”, pe pagina https://bizilive.tv/recente-cele-mai-vizionate/.
Alături de o echipă de specialiști, vom propune idei noi de comunicare, branding, PR și marketing pentru branduri.
Emisiunea este o sursă de inspirație prin prezentarea de noi viziuni asupra conceperii strategiilor de comunicare și promovare a afacerilor și profesioniștilor.
Te așteptăm în fiecare saptămână la BrandUp, unde poveștile capătă substanță!
Dacă ai înregistrat un cuvânt la OSIM, nu înseamnă că ai obținut și un nume de Brand!
Invitat Special: cu Petre Nicolae | General Manager CBC Romania
Din cuprinsul emisiunii:
Ce înseamnă echilibrat și dezechilibrat?
Cum te întorci într-o stare de echilibru în timp util și fără a pierde resurse prețioase?
Cum îți menții echilibrul pentru a susține la rândul tău un brand echilibrat?
Cum susții o echipă echilibrată care la rândul ei să susțină un brand echilibrat?
Despre Petre Nicolae:
In spatele unui brand echilibrat se afla un owner si o echipa echilibrata. Intr-una dintre cele mai haotice perioade ale omenirii, aflam de la Phd. Petre Nicolae, General Manager CBC, tehnici profesionale de echilibrare personala, astfel incat sa putem sa avem succes profesional si sa construim branduri puternice si echilibrate.
Petre Nicolae se asociază cel mai bine de conceptul transformare. Cu o experiență complexă în consultanță de business, Petre este cel care a dublat cifrele de afacere pentru antreprenori români și le-a schimbat fundamental modelul de business. Este omul potrivit să discutăm despre încrederea dintre un business și client, dar și despre structură.
Despre Formatul Emisiunii:
„Nimic, nici măcar armatele nopții nu pot sta în calea unei idei, dacă a sosit timpul ei”, scria Victor Hugo.
Pentru a construi un brand puternic, ai novoie de o idee, un plan de comunicare, un PR experimentat, publicitate, advertising dar și de simțul vitezei.
Marketingul clasic nu mai functioneza azi! Noile produse eșuează într-un ritm dezastruos. Majoritatea campaniilor publictare nu rămân în mintea clientului prin ceva diferit!
Și totuși exsită încă Branduri foarte puternice!
Cum au învățat aceste Companii să-și facă Brandurile să trăiască în mintea consumatorilor? Cum comunică? Ce tip de campanii publictare utilizează?
Majoritatea Companiilor aleg calea ușoară pentru a-și pune Brandurile pe piață, aleg doar publicitate clișeistică. Nu este suficient să prezinți un produs într-o reclamă!
Ar fi bine să combini stimulii vizuali cu cei auditivi, care oferă o experiență senzorială și emotională completă! Oferă-i o voce Brandului tău!
Despre Realizatoarea Emisiunii:
Elena Prodan este expert în comunicre și fondatoarea Communication Angels și are o experienţă de peste 14 ani în domeniul promovării și peste 6 ani de experiență în construirea de sisteme de marketing și comunicare pentru Antena 1, Realitatea TV, RaRa Group – Radisson Brasov, Agricin, Implantodent, Clinica 32, Red Bull, Mercedes.
A absolvit un doctorat în Științele Comunicării la Universitatea București și a a condus departamentul de PR Antena 1 timp de aproape 4 ani şi alţi 4 ani i-a petrecut în echipa de PR Realitatea Media Group. A lucrat cu unele dintre cele mai importante persoane publice din ţară şi a dezvoltat campanii de promovare de anvergură. Elena susține sesiuni de coaching INIȚIERE ÎN COMUNICARE & PERSONAL BRANDING & MARKETING prin care, în ședințe unu la unu, antrenează persoane pentru a-și dezvolta o competență puternică de comunicare și pentru a ști cum să clădească relații eficiente și să gestioneze echilibrat conflictul prin comunicare și pentru a construi și dezvolta structuri de personal branding și marketing.
Vezi toate interviurile pe Site –» https://www.bizilive.tv/
Sprijinim antreprenoriatul in toate formele lui: social, eco, civic, medical, educational, cultural si startup-urile.